Kod: DTC01
Ödüllü tasarım
Benzersiz geometri kullanarak, yenilikçi mekanizmamız tekerlekleri yükün hemen altına yerleştirir. İster 50kg'lık bir namlu veya 350kg tambur kaldırırsanız, giriş kuvveti her zaman 20kg'ın altındadır ve bunu piyasadaki en güvenli tambur arabalarından biri yapar. Yarın 2000 yılında RSQUO'nun Yılın Dünya Mucitlerini, ardından 2001'de Güvenlik Fuarında Ürün İnovasyon Ödülü'nü kazandık. O zamandan beri RSquo ve DTC01, dünya çapında güvenli tambur kullanımı yolunda ilerlemeye devam ediyor.
Tamamen ayarlanabilir jant yakalama
Sürükleyici yakalama, dikey yükseklik ayarına ve bir dizi kanca pozisyonuna sahiptir, bu da 50-205 litrelik tamburlara bağlanmanızı sağlar. Pimi yakalamadan çıkarın, üst kancanın konumunu ayarlayın ve tamburunuzu arabaya sığdırmak için pimi değiştirin. Genellikle mauser veya l-ring tamburları için ayrı bir plastik tambur arabası olup olmadığı sorulur. Bu, DTC01 evrensel olduğu ve çelik, plastik ve fibreboard tamburlarına kolayca bağlanabildiğinden gereken tek birimdir.
Kayar tambur yakalama
Petrol tamburları stile ve hacme bağlı olarak birçok farklı yükseklikte gelir. DTC01 tambur yakalama, yaylı iki bölümün bir araya getirilmesiyle dikey olarak ayarlanabilir. Bu akıllı tasarım hızlı ve kullanımı kolaydır ve değişen yüksekliklerde tambur ve varilleri hareket ettirirken maksimum esneklik sağlar. Her yakalama, Mühendislerimiz tarafından Drum Trolley UK üretim tesisimizde elle monte edilir ve test edilir.
Dengeli yük
Yağ tambur arabasını dağıtılan konuma taşıydığınızda, tekerlekler tamburun altına kayar. Ağırlık merkezini doğrudan tekerleklerin üzerine konumlandırarak, ünite tambur taşırken nihai stabilite ve kontrol sağlar. NBSP Bu tasarım özelliği STS'ye özgüdür ve ilk olarak 1999'da Cornwall, İngiltere'de geliştirilmiştir. Manuel olarak hareket eden ağır tamburlar, güvenlik bölümümüzde ayrıntılı olarak açıklandığı gibi NBSP kas -iskelet sistemi bozukluklarına (MSD'ler) yol açabilir. Bu işyeri riski, şirketlerin personel tarafından üstlenilen risklerin ayrıntılı değerlendirmelerini yapmasının gerekli olduğu anlamına gelir. DTC01'in tamburları taşımak için gereken çabayı azalttığı ve bu nedenle işyeri yaralanmalarını azalttığı kanıtlanmıştır.
Paslanmaz çelik yapı
İngiltere'de korozyona dayanıklı paslanmaz çelikten tüm evrensel tambur arabalarımızı inşa ediyoruz. Binlerce arabamız, birçoğu sert ortamlara maruz kalan manuel kullanım endüstrisinde kullanılmaktadır. NBSP En iyi yapı malzemelerini kullanarak, ünitenizin uzun sürdüğünden ve premium bir ürün olarak performans göstermeye devam ettiğinden emin oluruz. 1999'da üretilen orijinal arabalarımızın çoğu bugün hala kullanımda ve yedek parça almamıştır.
Kimyasala dayanıklı tekerlekler
Arabanın her koşulda iyi çalıştığından emin olmak için yüksek kaliteli elastik kauçuk tekerlekler kullanıyoruz. Ayrıca, sert ortamlarda premium tekerlek performansı sağlamak için kauçuk fıkralı (RS) hassas yatak kullanıyoruz. Bu üniteden en iyi şekilde yararlanabilmeniz için bunu düz yüzeylerde kullanmanızı öneririz.
Tambur Uygunluğu
Evrensel tambur arabamız, 200 litrelik (45 galon) tambur da dahil olmak üzere çok çeşitli tambur tiplerini idare edebilir. Bu ürünün uyumlu olduğu tamburların dökümü için lütfen aşağıdaki tambur uygunluk belgesine bakın. Belgede kullandığınız tamburlar rsquo t ise bizimle iletişime geçin ve biz